Pytanie:
Czy dopuszczalne jest posiadanie pracy naukowej bez odniesień?
anon. computer scientist
2013-11-14 21:14:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ja (student) i 2 innych profesorów z mojego wydziału pracowaliśmy nad czymś i myśleliśmy o przedstawieniu naszej pracy na konferencji (dość dobrze znanej) w tym tygodniu. Faktem jest, że nie wykonano żadnej pracy związanej z problemem, który rozwiązujemy, dlatego nie ma artykułu, który moglibyśmy przytoczyć jako punkt wyjścia do naszej pracy. Jedyne istniejące rzeczy, z których korzystamy, to trywialne definicje z matematyki (jak całka Riemanna), a także definicje, które są dość dobrze znane w mojej dziedzinie (CS). Dlatego też nie uważamy, aby było konieczne cytowanie w tym celu żadnych konkretnych artykułów.

Teraz moje pytanie brzmiało - czy można mieć artykuł bez odniesień? A może myślisz, że powinniśmy po prostu wspomnieć o kilku artykułach (nigdy nie musieliśmy ich używać), w których faktycznie zaproponowano te definicje?

PS: Jestem pewien, że niektórzy z was mogą zasugerować, żebym zapytał tych prof. Ale szczerze mówiąc, żaden z nich nie ma dużego doświadczenia w publikowaniu artykułów. Byłoby więc wspaniale, gdyby ktoś mógł mi doradzić i pomóc.

Edycja: Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Oczywiście gdzieś trochę sarkastycznie i szyderczo, ale mogę to zrozumieć, ponieważ jest to trochę dziwne. Właściwie tak, miałem wrażenie, że artykuł nie jest wart cytowania, chyba że wykorzystam niektóre wyniki z niego (powiedzmy algo lub jakieś twierdzenie). Ale myślę, że to nie jedyny powód, dla którego powinienem odnosić się do tych, które wydaje się sugerować tutaj. Faktem jest, że widzieliśmy sporo artykułów ankietowych, zanim zaczęliśmy to robić i miałem wrażenie, że nie ma potrzeby ich cytować, ponieważ każdy mógł je znaleźć. Ale teraz sprawy są trochę bardziej jasne i myślę, że powinienem je zacytować i tak będzie :)

Próbujesz powiedzieć, że współpracujesz z _profesorami_, którzy _ „nie mają dużego doświadczenia w publikowaniu artykułów” _ ?? Jak ... wtedy zostali profesorami?
Wasz wydział ma profesorów, którzy * „[nie] mają dużego doświadczenia w publikowaniu artykułów” *? ** [Biegnij!] (Http://www.youtube.com/watch?v=uzYgVmNJmEs) **
Chodź, przynajmniej kilka odniesień, aby uzasadnić twoją pracę :-)
@penelope F'x, w porządku, żeby wyjaśnić, kiedy mówię, że nie mają „dużego” doświadczenia, zamierzam przekazać, że nie są zbyt aktywni, jeśli chodzi o publikowanie artykułów. Może tylko 1 lub maksymalnie 2 w ciągu roku na dość znanych konferencjach / czasopismach.
Nie wiem, nad jakim konkretnym tematem pracujesz, ale „1 lub 2 artykuły rocznie w dość znanych [miejscach]” jest cholernie płodne dla kogoś z * mojego * podpola!
Niesamowite, że żadne referencje nie ulepszyłyby / nie wsparłyby twojego artykułu. Samo sformatowanie papieru do przesłania jest nie lada zadaniem, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś. Poszukaj zasobów autorskich na stronie konferencji i ruszaj!
Nikt nigdy nie ma kłopotów z powodu zbyt wielu cytowań.
@mchid To nieprawda. [[1] (http://retractionwatch.wordpress.com/2013/11/14/medical-journal-guilty-of-citation-manipulation-retracts-two-inadequate-review-articles/)]
Jaka była pierwsza kiedykolwiek napisana praca naukowa?
Rzeczywiście „każdy może je znaleźć”, ale bez cytatu nie będą wiedzieć o materiałach, aby nawet zacząć szukać!
O ile wszystko w twoim artykule nie jest zbudowane od zera i wszystko pochodzi z twojego umysłu, powinieneś dołączyć referencje - w przeciwnym razie jest to plagiat!
@Kaz, nie możesz obsługiwać każdego słowa w odniesieniu.
@penelope Tylko uwaga: dla niektórych profesorów doświadczenie w przemyśle jest ważniejsze niż publikowanie artykułów.Posiadanie doktoratu jest jednak obowiązkowe.
Dwadzieścia odpowiedzi:
F'x
2013-11-14 21:52:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chociaż nie sądzę, aby istniała jakaś twarda zasada zakazująca posiadania artykułu bez odniesienia, wydaje się to dość dziwne. Zwróć uwagę, że odniesienia służą nie tylko do cytowania wyników innych osób (twierdzeń, algorytmów itp.), Z których korzystałeś, ale szerzej, aby docenić wkład naukowy innych osób. Na przykład:

  • Czy problem nigdy wcześniej nie był omawiany? Kto pierwszy zdał sobie sprawę, że to problem, stwierdził, sformalizował?
  • Prawdopodobnie umieściłeś problem w szerszym kontekście swojej dziedziny. A jeśli nie, prawdopodobnie powinieneś. To z pewnością wymaga cytatów z ostatnich prac nad pokrewnymi problemami, nawet jeśli nic nie zostało zrobione w związku z jednym problemem, którym się zajmujesz.
  • Na przykład, czy Twój problem jest konkretnym przypadkiem innego problemu, czy też ma uogólnienie?
  • Jakie są konsekwencje Twoich wyników / ustaleń? Prawdopodobnie miały jakiś wpływ na inne pokrewne problemy lub praktyczne konsekwencje dla rzeczywistych problemów.
  • Czy Ty lub Twoi współautorzy nie pracowaliście wcześniej nad tym problemem?

Na koniec spójrzmy na to w inny sposób: rozwiązałeś problem, którego nikt inny nie rozwiązał, nie pracował, ani nie omawiał bardziej ogólnie. Zrobiłeś to używając tylko elementarnych technik, które są znane od tak dawna, że ​​nie wymagają cytowania. Mówiąc w ten sposób, może się to wydawać, że albo jesteś geniuszem otwierającym całą dziedzinę matematyki, albo pracujesz nad bezużytecznym problemem, którym nikogo nie obchodzi. Prawdopodobnie nie chcesz, aby recenzent myślał w ten sposób!

Istnieje trzecia możliwość: problem został rozwiązany, tylko pod inną nazwą, w innej notacji, lub w rzeczywistości jest prostą konsekwencją bardziej ogólnej rzeczy. Jeśli skonsultowałeś się z nim z osobą, która nie jest biegła w Twojej dziedzinie, trzecia opcja może być bardzo prawdopodobna.
@F'x to mi pomogło. Właściwie, kiedy powiedziałem, że nie ma nic wartego wspomnienia, miałem na myśli tylko to, że nie wykorzystaliśmy żadnych wcześniejszych wyników (algo, twierdzenie itp.) Ale tak, było sporo artykułów ankietowych, które przeczytaliśmy, zanim zaczęliśmy nad tym, więc myślę, że Wspomnę o nich przynajmniej we wstępie.
@anon.com Computerscientist Tak, jeśli czytasz artykuły przeglądowe na ten temat, zacytuj je!
^ To. IMO, to główny przypadek użycia cytatów. Twoim zadaniem jako autora jest umożliwienie czytelnikowi zrozumienia, w jaki sposób skonstruowana jest twoja argumentacja, i możliwość przeprowadzenia zewnętrznej weryfikacji tego argumentu w oparciu o wiedzę, która go poinformowała.
@anon.computerscientist W ten sposób często zdarza się, że artykuł nie wykorzystuje bezpośrednio żadnego nietrywialnego, nietrywialnego twierdzenia; jednak kontekst ma duże znaczenie.
JeffE
2013-11-15 04:43:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wiem o dokładnie jednym opublikowanym artykule w mojej dziedzinie, bez żadnych odniesień.

Sekcja „References” brzmi w całości:

Wydaje się, że nie istnieją żadne odniesienia na ten temat i nie można znaleźć żadnych przydatnych wyników.

Przypuszczalnie przeczytałeś oryginalny wydruk? Jeśli nie, jest to całkowicie możliwe, że odniesienia są w wierszu i / lub w stopkach. Digitalizacja starych dokumentów jest w niektórych przypadkach dość zła.
Niezły przykład! Jednak w odniesieniu do piśmiennictwa można oczekiwać mniej od „rozszerzonego abstraktu” niż od zwykłej publikacji.
@PiotrMigdal niekoniecznie w CS, artykuły konferencyjne są tam jednostką publikacji, a na konferencji najwyższej wymagania są takie same, jak w przypadku dobrych czasopism z innych dyscyplin.
@ArtemKaznatcheev Wiem, że w CS konferencje odgrywają rolę czasopism. Ale czy istnieje „rozszerzone streszczenie” == „(zwykła) publikacja”?
Chyba że ktoś opublikuje w jakimś dzienniku.
W rzeczywistości jest to pełny artykuł; był recenzowany; Przeczytałem oryginalny wydruk; nie ma wbudowanych odniesień; osobiście potwierdziłem u obu autorów, że nie byli w stanie znaleźć niczego odpowiedniego do zacytowania.
Myślę, że w 1985 roku CS był wciąż na tyle nową dziedziną, że „rozwiązałeś problem, którego nikt inny nie rozwiązał, nie pracował, czy bardziej ogólnie omawiał” z @F'x's, że tak naprawdę mogło być.
user1482
2013-11-14 22:14:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, niedopuszczalne jest posiadanie pracy bez odniesień. Jedną z pierwszych rzeczy, których szuka sędzia, jest to, czy artykuł wykazuje odpowiednią świadomość aktualnego stanu wiedzy w tej dziedzinie i czy prawidłowo nawiązuje do poprzednich, ostatnich prac.

To, co jest w rzeczywistości nieco częściej spotykane (chociaż nie w żadnym porządnym czasopiśmie) niż artykuł bez odniesień, to artykuł, w którym żadne z odniesień nie jest odpowiednie. Na przykład, znawcy teorii względności będą samodzielnie publikować artykuły, w których wszystkie odniesienia dotyczą artykułów z lat dwudziestych XX wieku, podręczników, ich własnych prac oraz prac innych znawców.

W rzeczywistości jednym z najszybszych sposobów na wykrycie, że papier jest papierem kookowym i nie warto spędzać dużo czasu na czytaniu, jest posiadanie takich cech. Fakt, że profesorowie, z którymi pracujesz, nie są w stanie umieścić Twojej pracy w kontekście bieżącej pracy w terenie, bardzo mocno sugeruje, że nie są oni kompetentni, co potwierdza twój opis ich jako nieznajomych w publikowaniu. Prawdopodobnie chcesz przestać z nimi pracować, aby uniknąć zakłopotania.

Kojarzenie się z kimś, kto jest dziwakiem lub publikuje niekompetentne prace, może być pocałunkiem śmierci dla każdej przyszłej kariery akademickiej, na którą liczyłeś.

Wydaje się, że ta odpowiedź nie odpowiada przesłance pytania, że ​​nie ma powiązanej pracy, a zamiast tego jest styczna na temat dziwaków. Chociaż ważne jest, aby móc zidentyfikować niechlujną pracę z odniesieniami do samych siebie, nie o to prosi plakat. Zamiast jedynie zakładać, że jest niekompetentna, powinna istnieć przynajmniej porada dotycząca poszukiwania odpowiedniej pracy lub poszerzania zakresu tego, co jest uważane za istotne lub _ coś_.
Rex, wydaje się, że ta odpowiedź zakłada, że ​​istnieje powiązana praca i zakłada, że ​​profesorowie wspierający projekt nie zrozumieli lub nie zbadali podobszaru. PO faktycznie odpowiedział na jedną z uwag F'x powyżej, że istnieje materiał do odniesienia. Miał / miała nieporozumienie co do tego, do czego należy / nie powinno się odwoływać.
@Matt - To, że założenie było poprawne, nie oznacza jednak, że jest to dobra odpowiedź. „Wszystkie uprawnione obszary badań są już dziedzinami z opublikowaną literaturą”, stwierdza pośrednio. Wątpię, czy to prawda, czy też powinno być prawdą, nawet jeśli jest prawie zawsze prawdą, że praca mieści się w ustalonej dziedzinie.
@RexKerr - Zgadzam się, że sugerowanie, że wszyscy badani, którzy kiedykolwiek zobaczą opublikowane badania, opublikowali już materiał, jest nieważne. Nie zgadzam się, że temat, który został jeszcze zbadany, przyjdzie do zbadania bez żadnego wpływu lub inspiracji z czegoś, co istnieje.
Peter Jansson
2013-11-14 21:48:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W zasadzie nie ma w tym nic złego. Ale ciężko mi dostrzec, że nic nie opublikowano na temat czegokolwiek, co stanowi podstawę tego, czego dotyczą twoje badania. Problem musi mieć jakieś źródło i prawdopodobnie istnieje literatura, która stanowi podstawę Twojej pracy, na przykład wskazując, że Twój problem jest luką w wiedzy. Więc nawet jeśli teoretycznie byłoby możliwe opublikowanie artykułu bez odniesień, wydaje się tak mało prawdopodobne, aby problemu szukać gdzie indziej, na co wskazują komentarze.

Wynik przesłania takiej pracy prawdopodobnie doprowadziłby do odrzucenia, nawet jeśli twoja praca sama w sobie jest solidna.

Tak, jest to jedna z tych rzeczy, które technicznie nie są sprzeczne z żadnymi regułami, ale okoliczności, które do tego doprowadziły, są tak znikome, że jest mało prawdopodobne, aby kiedykolwiek * naprawdę * nie miał dosłownie niczego, co mogliby zacytować.
Faheem Mitha
2013-11-15 02:18:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Właściwie pracowałem nad projektem, który jest podobny pod tym względem, że nikt nie wykonał żadnej pracy, która byłaby bezpośrednio porównywalna w obszarze zastosowań. Praca wykorzystuje standardowe techniki bayesowskie (jest to praca statystyczna), ale techniki te w ogóle nie są używane w omawianym obszarze w sposób, w jaki to zrobiłem.

Jednak nadal miałem kilka referencji. Jeśli korzystasz z danych innych osób, lubią Cię, aby je cytować. Miałem kilka cytatów dotyczących technik bayesowskich, których używam - nie są one trywialne. Szerszy obszar był przedmiotem wielu prac, ale znacznie więcej biologów niż statystyków, a ich podejścia są bardzo różne, chociaż ich cele są podobne. Więc zacytowałem kilka z tych artykułów, z bardzo wielu możliwości. Nie były szczególnie istotne dla tego papieru, ale nie mogłem wymyślić nic lepszego. (Właściwie myślałem o zamieszczeniu tutaj, ale nie byłem pewien, jakie konkretne sugestie mógłby udzielić niespecjalista, a już próbowałem zapytać specjalistów bez użytecznego rezultatu.) Dodatkowo użyłem kilku quasi-matematycznych wyprowadzeń, które również miałem cytat za. Ogólnie rzecz biorąc, te rzeczy się nawarstwiają.

Proponuję więc cofnąć się o krok, biorąc pod uwagę bardziej ogólny problem, który próbujesz rozwiązać, i być może podać kilka odniesień do artykułów, które pracowały nad tym bardziej ogólny problem. Następnie można powiedzieć, że te artykuły są przykładami bardziej ogólnego / pokrewnego problemu.

Myślę, że inni ludzie odpowiednio odnieśli się do problemu, że brak odpowiednich artykułów do zacytowania oznacza, że ​​może istnieć problem z projektem. To znaczy. jest to coś, nad czym nikt nie pracował, ponieważ nikt nie dba o problem. Niekoniecznie tak jest, ale zgadzam się, że powinieneś potraktować to jako możliwy problem.

Tworzenie powieści niekoniecznie jest czymś złym. Zaproponowano mi rozdział w książce do właśnie opublikowanej pracy, nie dlatego, że praca była szczególnie dobra, ale dlatego, że, jak ujął to redaktor, „nie wykonano wiele pracy w tej dziedzinie”. I najwyraźniej uważał, że warto przedstawić ten obszar w książce.

Pitarou
2013-11-15 08:33:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie

Mówisz, że Twoja praca jest zupełnie nowa. Skąd ty to wiesz? Czy czytałeś jakieś ankiety? Jeśli tak, zacytuj je. Jeśli nie, przeczytaj trochę.

Czy były jakieś inne prace dotyczące powiązanych problemów? Cytuj to. Wyjaśnij, dlaczego ich problem jest inny niż twój.

Dlaczego mam dbać o twoją pracę? Czy ktoś wyraził potrzebę, aby ktoś robił to, co robisz? Cytuj je.

Dziękuję za to. Początkowo myślałem, że nie ma potrzeby cytowania artykułów, które przeczytałem. Ale myślę, że masz rację. Powinienem, a teraz właśnie zrobiłem: D
Meirion Hughes
2013-11-15 03:25:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Twoja praca musi być samodzielna. Oznacza to, że Twój pomysł musi być zbudowany przede wszystkim na solidnym fundamencie. Nawiązujesz do pracy innych ludzi, aby ustanowić tę podstawę. Za pomocą jednego zdania (i odniesienia) możesz ustalić całą wiedzę, na której opiera się twoja praca ORAZ artykuł; w tym język, którego używasz.

Na przykład; wybierz najnowszą publikację w swojej dziedzinie. Teraz przejrzyj jego odniesienia i wybierz najstarszy tam papier; rób to dalej, a w końcu dotrzesz do artykułów napisanych po łacinie, w których ustalone zostaną podstawowe idee rzeczy, które możesz uznać za oczywiste.

Kiedy odwołujesz się do niedawnego artykułu (który z kolei odwołuje się do innych artykułów), dołączasz całą wiedzę z setek lat pracy.

Więc powiedziałbym, że odpowiedź brzmi: nie, chyba że jesteś gotów poświęcić tysiące stron na ponowne wymyślenie i przywrócenie wszystkiego, na czym opiera się twoja praca.

Jakiekolwiek wyobrażenie, że twoja praca i pomysły nie są powiązane lub nie pochodzą z jakichkolwiek poprzednich badań, jest złudzeniem.

Solidny argument. Chociaż, szczególnie w przypadku studentów drugiego roku studiów, zamiast złudzeń, pojęcie to jest brakiem lub błędnym zrozumieniem, do czego faktycznie używane są odniesienia.
Oczywiście, ale jeśli tak mówi opiekun autora (profesor lub adiunkt), nie ma co zaprzeczyć, że jest to dziwne.
Na pewno. Za złudzenie profesorów może być z pewnością uzasadnione, miałem na myśli właśnie PO.
paul garrett
2013-11-15 05:49:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chociaż moim kontekstem jest raczej matematyka niż informatyka, to wydaje się absolutnie oczywiste: „Nie”. Praca bez cytatów to praca korbowa. Zasadniczo odrzucone natychmiastowo i nieodwracalnie.

Po pierwsze, bardzo praktycznie, sędziowie nie będą łatwo uwierzyć, że twoja praca toczy się w próżni lub że nie ma „stanu techniki”.

Po drugie, jeśli uważasz, że nie było wcześniejszej sztuki, postawiłbym na duże szanse, że się mylisz. Sędzia może znać szczegóły ... a wtedy wyglądasz okropnie źle.

Po trzecie, chyba że potrafisz wyjaśnić, dlaczego komuś powinno zależeć na tym, co zrobiłeś, czyli podać odniesienia, aby nadać kontekst, dlaczego czy kogoś to obchodzi?

Cytaty zdecydowanie nie dotyczą tylko tego, od czego według nas „zależy” czyjaś praca, ... a nawet tego nie należy oceniać naiwnie.

Jestem zszokowany że „profesorowie” rozważaliby wypuszczenie artykułu bez cytatów, ...

(I przyniosłoby korzyści tobie zawężenie postrzegania ich "wskaźnika publikacji „i / lub„ działalność badawcza ”. Zdaję sobie sprawę, że początkującemu trudno jest ocenić te rzeczy, ale Twój opis wydawał się bardzo dziwny, o czym świadczą niektóre komentarze ...)

penelope
2013-11-15 14:54:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pozwólcie, że dodam tam moje dwa centy: głównym punktem odniesień jest nadanie kontekstu Twojej pracy (jak sugerowano już w wielu odpowiedziach). Chodzi również o uzasadnienie słuszności zastosowanych technik i uzasadnienie procesu oceny , którego użyłeś do swoich wyników.

Istnieje kilka „różnych” odniesień, które zwykle chcesz uwzględnić w swoim artykule (i chociaż przyznaję, że czasami nie masz wielu w niektórych „grupach referencyjnych”, myślę, że nie można ich mieć w ogóle):

  • ogólne odniesienia do twojego (pod) pola

    Zostanie to wykorzystane we wstępie, aby ustawić szerszy kontekst dla artykułu, zwłaszcza jeśli przesyłasz do konferencja generalna w twojej dziedzinie zamiast małej konferencji poświęconej poddziałom.

    Jako przykład pracuję w morfologii matematycznej , która jest często używana do wykonywania segmentacji obrazu, wykrywanie obiektów i filtrowanie obrazów i należy do dziedziny widzenia komputerowego i / lub przetwarzania obrazu . Tak więc, kiedy zgłaszam się na konferencję dotyczącą CV lub IP, muszę umieścić to w kontekście, ponieważ nie wszyscy recenzenci / uczestnicy będą ekspertami w dziedzinie morfologii matematycznej i przydadzą się tutaj pewne ogólne odniesienia.

  • ogólne odniesienia do twojego problemu

    To jest właściwie bardzo podobne do poprzedniego i również zostanie umieszczone we wstępie . Wynika to z tego samego rozumowania: nie każdy będzie wiedział, że to, co próbujesz rozwiązać, jest nawet problemem .

    Ponownie osobisty przykład: w mojej dziedzinie morfologii matematycznej istnieją struktury hierarchiczne używane do przechowywania informacji o obrazie w strukturze drzewa . Niedawno opublikowałem artykuł o zmniejszaniu rozmiaru tych drzew . Dlaczego kogoś to obchodzi? Nikt tego nie zrobi, chyba że zapewnię dobrą motywację . Musiałem podać odniesienia do różnych zastosowań struktur drzewiastych, nad którymi pracowałem (w tym niewielką motywację do ich wykorzystania w ogóle), a następnie podać odniesienia i rozwinąć dlaczego rozmiar jest ważnym czynnikiem i jakie aplikacje skorzystają na proponowanej przeze mnie technice .

    Aha, a „rdzeniem” artykułu było coś, czego użyłem w zaawansowanych pracach programistycznych dla szkół średnich: DFS. Nadal musiałem podać kontekst, dlaczego moja konkretna aplikacja była interesująca.

  • odniesienia do struktur / technik, których użyłeś (nawet jeśli są proste lub nietypowe dla twojej dziedziny)

    Wydaje mi się, że byłoby to gdzieś pomiędzy wstępem a pokrewnymi pracami. Ale ważne jest, aby uzasadnić słuszność tego, czego używasz, i nie zamierzasz udowadniać tego od zera w swoim artykule. Może warto również _ rozwinąć powiązania i podobieństwa_ między standardowym użyciem tej techniki i powszechnym użyciem .

    Podam dwa przykłady tutaj: Niedawno ukazał się artykuł z mojej dziedziny, prezentujący potężne, ale proste techniki oparte na algorytmie minimalnego drzewa rozpinającego Kruskala. Oczywiście cytowano Kruskala (nawet jeśli większość informatyków dowiaduje się o tym na swoich licealnych kursach matematyki / algorytmów na studiach licencjackich). Był też starszy artykuł w Computer Vision o wyszukiwaniu obraz po obrazie przy zastosowaniu technik z przetwarzania tekstu. Dość szczegółowo wyjaśniono, w jaki sposób można rysować podobieństwa podczas przetwarzania obrazu jako dokumentu tekstowego, np. jaki jest odpowiednik „słów” na obrazie.

  • szczegółowe odniesienia dotyczące Twojego problemu i możliwych wcześniejszych rozwiązań

    Kto próbował go wcześniej rozwiązać? Może ktoś próbował rozwiązać częściowy problem? Podobny problem? Ten sam problem w innym kontekście? Kto jako pierwszy przedstawił to jako problem? To przejdzie do pracy pokrewnej.

    Nawet jeśli Twój wkład nie jest bezpośrednio oparty na żadnej z nich, musisz umieścić swoje rozwiązanie w kontekście . Jeśli istnieje poprzednie częściowe rozwiązanie, uzasadnia to, że Twój wkład jest ważny. Jeśli podobny problem zostanie rozwiązany, porównanie podobieństw i różnic może pomóc komuś w znalezieniu uogólnionego rozwiązania. Może ktoś uzyskał wyniki, które są tak dobre (równie szybkie, tak złożone, tak precyzyjne ...) jak Twoje przy użyciu różnych technik? Dobrze, porównaj zalety i wady!

  • odniesienia na temat zastosowanej platformy / technik testowania

    Jak oceniłeś swoje podejście ? W jaki sposób uzasadnisz swoją ocenę recenzentom? Dlaczego przedstawione przez Ciebie statystyki są rzeczywiście przydatne do oceny ważności / wpływu Twojego wkładu? Sekcja Dyskusja / Wyniki.

    W przypadku wielu rzeczy możesz wygenerować wiele bezużytecznych statystyk. Musisz uzasadnić swój wybór sposobu przedstawienia swoich wyników. Czy platforma testowa jest szeroko stosowana? Cite it! Czy jest to nowa wersja czy aktualizacja istniejącej platformy? Cytuj zalety i wady związane ze „standardowym podejściem do testowania” i argumentuj, dlaczego Twoje podejście lepiej pasuje do zalet Twojego wkładu.

  • odniesienia do danych, które używany

    Podobnie dla frameworka testowego. Dlaczego ten konkretny zbiór danych? Kiedy pojawił się po raz pierwszy? Co sprawia, że ​​jest odpowiedni dla Twojego problemu? Gdzie był używany wcześniej i jak to uzasadnia twój wybór?

  • odniesienia potwierdzające twoje twierdzenia o znaczeniu twojego wkładu

    Oprócz dawania motywacji, należy jeszcze raz podkreślić wpływ , jaki wywrze Twój artykuł, oraz potencjalne zastosowania Twojego wkładu.

    To zdecydowanie różni się od „tego, na czym oparłeś swoją pracę”. Jest prawie odwrotnie: wymieniasz artykuły / autorów, którzy mogą skorzystać na twojej pracy i opierasz swoją przyszłą, rozszerzoną pracę na swoim artykule.

Widzisz, nie chodzi tylko o przytaczając matematyczne / algorytmiczne podstawy swojej pracy. Chodzi o udowodnienie, że przeprowadziłeś odpowiednie badania, motywowanie problemu, wyjaśnienie korzyści i przekonanie wszystkich, że Twoja praca jest wyjątkowa , niesamowita i użyteczna . I przykro mi to mówić, jeśli twoi przełożeni nie mogli ci powiedzieć większości z tego, powinieneś pomyśleć o ich zmianie (zwłaszcza jeśli interesujesz się środowiskiem akademickim).

Manishearth
2013-11-15 06:00:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, jest to niedopuszczalne i prawdopodobnie jest to znak, że należy trochę wykonać kopię zapasową i upewnić się, że wynik naprawdę nie ma żadnego związku z innymi wynikami. Jeśli myślisz, że masz coś zupełnie niezwiązanego, co uzyskałeś z matematyki elementarnej, prawdopodobnie:

  • Inni w tej dziedzinie uważają to za trywialne lub nieistotne. Na przykład, mógłbym bardzo dobrze napisać artykuł o wyprowadzaniu oporu obiektu w kształcie Batmana. Wykorzystuje to podstawowe zasady i nie wymaga wcześniejszych wyników. Ale nie jest to zbyt przydatne i prawdopodobnie nie jest uważane za wartościowy temat do badań. To oczywiście był przesadzony przykład, ale możesz być w mniej wyraźnej sytuacji. Upewnij się, że Twój artykuł stanowi pracę nadającą się do publikacji.
  • Został już opublikowany wcześniej, tylko z inną terminologią. Zwykle prostsze rzeczy pojawiają się jako pierwsze; jeśli uważasz, że tak jest, powinieneś sięgnąć głębiej; i być może pokaż swoje wyniki innym badaczom w tej dziedzinie, pytając, czy znają podobne wyniki.
  • Trzecią możliwością jest to, że naprawdę dokonałeś przełomu lub otworzyłeś nową ścieżkę badań lub zrobiłeś coś radykalnie nowego . Takie wyniki są bardzo rzadkie, zwłaszcza gdy opierają się tylko na podstawowych pojęciach.

Tak czy inaczej, jednym ze sposobów wzmocnienia odniesień jest wprowadzenie. Zauważyłem, że niektóre prace z fizyki mają wiele odniesień we wstępie i skąpią w pozostałej części artykułu, ponieważ matematyka może być prosta lub w inny sposób nie warta odniesienia.

Jeśli Twój artykuł jest badaniem, które można opublikować, prawdopodobnie kryje się za nim jakaś motywacja. Oraz kilka pomysłów, na których mogłeś się oprzeć (jeśli nie, zawsze możesz znaleźć podobne pomysły, na których możesz „udawać”, że się na nich opierasz). Napisz wprowadzenie szczegółowo opisujące motywację i zacytuj tam artykuły. Przyjrzyj się wstępom do innych artykułów z Twojej dziedziny, aby lepiej zrozumieć, jak je napisać i jakie rodzaje referencji są tam w domu.

Wydaje mi się, że nawet dla Batmana Curve w zasadzie można by go przekształcić w publikację (biorąc pod uwagę, że jest to nie tylko pojedynczy przykład, ale coś bardziej ogólnego (= wielokrotnego użytku)). Ale wtedy nadal potrzebne są * odpowiednie * odniesienia - w tym przypadku nie jest to czysta matematyka, ale rzeczy związane z grafiką wektorową, kompresją obrazu, renderowaniem obiektów graficznych itp.
Zackkenyon
2013-11-15 03:24:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zawsze wyobrażałem sobie, że powodem cytowania odniesień w artykule nie jest przypisywanie zasług, ale trzymanie wszystkich badań opartych na innych badaniach. Coś w rodzaju, jeśli ktoś nie może zrozumieć wyniku w twoim artykule lub co go motywowało, to albo wynik jest błędny, albo ta osoba nie zrozumiała wyniku jednego z odnośników lub co go motywowało.

Jeśli na przykład pracujesz nad konkretnym problemem, powinieneś odwołać się do innych artykułów, które również dotyczą tego problemu. Jeśli korzystasz z konkretnego narzędzia, zechcesz odwołać się do innych artykułów, w których to narzędzie było używane, a na pewno do wyniku, dla którego zostało ono opracowane.

Chodzi o nadanie kontekstu badawczego, a co za tym idzie, dając innym ludziom kontekst badawczy, dlatego wyniki są w pierwszej kolejności publikowane, a nie utrzymywane w tajemnicy.

juan Isaza
2013-11-15 21:39:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Opublikowałem artykuł dotyczący nowej techniki drukowania mikrocząstek żelaza. W swoich badaniach znalazłem długą listę metod drukowania, ale ostatecznie wymyślona przeze mnie technika była wyjątkowa w tej dziedzinie (to zdaniem recenzentów). Jednak odniesienia, których użyłem, chociaż nie były bezpośrednio związane z tym, co dokładnie robiłem, pomogły mi w obmyśleniu ostatecznego pomysłu. Myślę, że prawdopodobnie możesz umieścić kilka odniesień, aby nadać kontekst czemuś, co może być w jakiś sposób powiązane, zamiast ryzykować pojawienie się amatora. W dzisiejszym świecie, w którym istnieje miliony publikacji i wynalazków, powinno być coś związanego z Twoim pomysłem. A może jesteś jak Einstein, który publikował bez odniesień, ale nawet on badał i ostatecznie udoskonalał fizykę Newtona. Ściśle mówiąc, powinien był zacytować Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica.

W książce Einsteina „O ELEKTRODYNAMICE RUCHOMYCH CIAŁ” nie ma formalnych odniesień, ale jest to raczej kwestia stylu. Odnosi się do wcześniejszych prac. Co najmniej raz mówi „jak pokazał Pan Planck”!
user26143
2013-11-16 00:02:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Feynman's Forces in Molecules nie ma odniesienia i został opublikowany w Phys. Wer. http://www.cce.ufes.br/jair/mq2grad/PhysRev.56.340_Feynman_Forces_in_Molecules.pdf

Jeśli chodzi o pracę Einsteina, Feynman jest przykładem historycznym, który nie do końca nadaje się do porównania ze współczesnymi oczekiwaniami w publikacjach naukowych :)
Jan
2013-11-16 02:58:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zgadzam się z ogólnym konsensusem tutaj: znajdź odpowiednią pracę i zacytuj ją. Możesz cytować podręczniki lub recenzje znanych rzeczy. Możesz również przytoczyć niejasno powiązane problemy lub po prostu najbardziej ekscytujący problem w danej dziedzinie. (Wymaga to pewnego doświadczenia, którego nie masz, ale postaraj się jak najlepiej).

Pamiętaj jednak, że „referat konferencyjny” oznacza różne rzeczy dla różnych ludzi z różnych dziedzin. Zwykły artykuł (artykuł lub list w czasopiśmie naukowym) nigdy nie jest pozbawiony odnośników, nigdy. Jednak w zależności od dziedziny, niektóre konferencje wymagają streszczeń lub podsumowań. Są one znacznie krótsze (od 1 akapitu do 2 stron) i mogą zawierać niektóre odnośniki, ale nie tak dużo jak w pełnym artykule ze względu na ograniczenia przestrzenne. Prawdopodobnie możesz przesłać 1-stronicowe streszczenie bez bibliografii, jeśli temat jest interesujący i jasny.

E.P.
2015-02-01 22:09:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Źródła ułatwiają odkrywanie Twojej pracy

Oprócz wielu wewnętrznych powodów, o których już wspomniano, istnieje jeden samolubny powód, dla którego dobrze jest cytować wszystkie istotne wcześniejsze prace w tej dziedzinie, a mianowicie: cytowanie tych prac ułatwi osobom, które je czytają i chcą znaleźć najnowsze badania na ten temat. W ten sam sposób, w jaki powinieneś podążać za wszystkimi artykułami, które cytują wspomniane recenzje, aby upewnić się, że problem w rzeczywistości jest nadal otwarty, zacytowanie tych recenzji zapewnia, że ​​twoja praca pojawi się w sekcji Citing Articles tych recenzji.

Co więcej, w wielu dziedzinach często zdarza się, że naukowcy mają powiadomienia o cytatach z takich artykułów, w którym to przypadku otrzymają specjalne powiadomienie o twoim artykule. W zależności od systemu często obejmuje to autorów tych prac, więc staje się to nieinwazyjnym sposobem „popychania” artykułu osobom, które mogą uznać je za interesujące.

To doskonała uwaga.
toby544
2018-04-19 20:08:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oto artykuł bez odniesień:

Fisher, R. A. (1950). „Znaczenie odchyleń od oczekiwań w serii Poissona”. Biometria. 6: 17–24. https://doi.org/10.2307/3001420

Mustafa Khan
2013-11-28 07:48:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Powiedziałbym, że nawet gdyby Newton miał napisać artykuł badawczy dotyczący „prawa powszechnego ciążenia”, znalazłby podobną pracę. Powiązana praca daje szersze spojrzenie na temat badawczy, np. Gdyby Newton miał napisać artykuł dotyczący „prawa powszechnego ciążenia”, mógłby odwołać się do Arystotelesa, który uważał, że nie ma skutku ani ruchu bez przyczyny. Obecnie nauka i technologia są tak zaawansowane, że musisz znaleźć odpowiednią pracę. A może jesteś geniuszem, który wynalazł nową dziedzinę nauki i technologii.

venergiac
2013-11-15 03:53:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jestem recenzentem różnych IEEE i innych czasopism, ogólnie mówiąc cytaty dają mi wyobrażenie o zachowaniu się artykułu, jest to dla mnie naprawdę nie do przyjęcia kilka cytatów (przynajmniej 7-10 na konferencję); mimo, że mój pogląd mógłby być nieprzemyślany, inni sędziowie mogą sfinalizować ten sam wniosek.

Proponuję dodać co najmniej 7 cytatów (przynajmniej na wstępie i zakończenie), aby oszukać powierzchownych ludzi, takich jak ja.

Możesz skorzystać z książki, instrukcji i arkusza technicznego.

Wydaje się, że to straszne rozumowanie. „Dodaj 7, żeby wyglądało na to, że próbowałeś” brzmi jak strategia, którą może zastosować uczeń szkoły średniej.
Wyobrażam sobie, że większość (podobnie jak ja) szuka konkretnych odniesień do ważnych artykułów, a nie ilości.
Biorąc pod uwagę dużą liczbę publikacji, bardzo trudno jest przyjąć brak odniesień. W każdym razie czasopisma zapewniają recenzentom i redaktorom narzędzie do sprawdzania powiązanych artykułów za pomocą słów kluczowych i odniesień w celu znalezienia plagiatu lub powiązanych prac. Gdy redaktor nie może znaleźć powiązanej pracy, nie może skontaktować się z odpowiednim sędzią i może odrzucić pracę jako „nie interesującą”. ... system nie jest doskonały, ale to wszystko.
Możesz krytykować wszystko, co chcesz, ale tak właśnie działa świat wydawniczy. Poświęcanie czasu na przeglądanie literatury to po części umieszczenie swojej pracy w kontekście, po części wykazanie znajomości dziedziny (udowadniając, że nie jesteś wariatem i przeczytałeś), a po części przyklękanie i wzmacnianie ego urzędników w tej dziedzinie. Czy świat * powinien * być taki, to zupełnie inna sprawa.
Marste
2013-11-15 05:58:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie ma ogólnych formalnych zasad, ale niektóre konferencje mogą mieć takie ograniczenia, a większość recenzentów i tak prawdopodobnie uporządkuje artykuły z kilkoma cytatami. Ponieważ cytowanie z głównych źródeł uważane jest za dobry styl pisania akademickiego, dobrym pomysłem może być cytowanie z oryginalnych artykułów definicji, których używasz [tj. (Riemann, 1868)].

Jeśli ktoś cytuje artykuł z XIX wieku, chyba że z bardzo konkretnego powodu wykraczającego poza definicję, mówi mi, że nie jest świadomy stanu techniki.
Zależy to od zachowania: w kontekście medycyny powszechną praktyką jest cytowanie starego artykułu (Yarbus 1969)
Większość artykułów poświęconych kryptogolojowi kwantowemu (a dokładniej QKD), które czytałem, cytuje Einsteina lub Heisenberga w celu wyjaśnienia podstawowych zasad (i ja też). Te papiery pochodzą z lat 20. do 50. ubiegłego wieku. Zasady po prostu tak naprawdę się nie zmieniają, podobnie jak całka Riemanna, więc te artykuły są nadal aktualne. Dla mnie wydaje się właściwe cytowanie z oryginalnych prac zamiast z prac pochodnych. Oczywiście _ powinny_ być nowsze odniesienia, z wyjątkiem tego, że praca nie korzysta z innych źródeł niż prace podstawowe.
user2996911
2013-11-15 22:21:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie ma problemu, możesz przesłać swoją pracę bez referencji, jeśli wcześniej nie wykonano nic związanego z Twoją pracą. Ty i Twój zespół możecie otrzymać Nagrodę Nobla za swoją pracę, więc trzymajcie się tego i róbcie wspaniałe rzeczy.

Referencje są używane, kiedy zamierzamy przedłużyć pracę, która już została wykonana lub chcemy coś z tym zrobić. W twoim przypadku, jeśli nie masz referencji, możesz udać się na tę konferencję.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...