Pytanie:
Student nadal wysyła mi e-mail po tym, jak powiedziałem mu, że nie poprawię jego pracy. Czy muszę odpowiadać?
beto
2020-01-25 00:04:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mam ucznia, który napisał pracę końcową na zajęcia w programie magisterskim. Był rozczarowany swoją oceną. Jego artykuł miał obszerne kopie, więc odbyłem z nim rozmowę, wyjaśniając, dlaczego jest to problem, a następnie zarówno mój asystent, jak i ja udzieliliśmy obszernej pisemnej opinii na temat jego pracy, końcowa ocena 69. Pisał o tym kilka razy, twierdząc, że niesłusznie odejmujemy punkty. Ponownie wyjaśniłem, dlaczego punkty zostały zdjęte i gdzie, odpisuje „ale myślałem, że rubryka ocen oznaczała…” lub „Wyjaśniłem to, oto co miałem na myśli” itd. Po pięciu okrążeniach powiedziałem Nie miałem nic więcej do powiedzenia, więc nie odpowiadałem już, a on musiałby zgłosić tę sprawę do wydziału, jeśli chciałby przeprowadzić dalszą analizę. Dzisiaj ponownie wysłał mi obszerną wiadomość e-mail, w której ponownie podsumowałem kwestie, które wyjaśniłem i ponownie wyjaśniłem. Powinienem dodać, że ma historię karczowania gatunku. Skoro w 2 e-mailach powiedziałem mu, że sprawa została zamknięta i nie będę już odpowiadać, czy muszę odpowiadać? Dziękuję.

Kopiowanie to plagiat i przestępstwo akademickie.Czy możesz zaoferować ocenę przez komisję ds. Wykroczeń?
Mogłoby być.To było jednak dziwne kopiowanie i źle zrobione.Ocena przez komisję ds. Wykroczeń byłaby dużym procesem i nie jestem pewien, czy byłby zadowalający.Zgodnie z naszą polityką możemy to zrobić lub wystawić ocenę niedostateczną.Biorąc pod uwagę rodzaj kopiowania (skopiował strukturę, ale nie pomysły z innych źródeł, zastępując słowami pasujące do jego artykułu, co ostatecznie nie zadziałało), zdecydowałem się na to drugie.Żałuję, że nie mam odwagi, by ten student nadal wytrwał w ten sposób.
Musisz postępować zgodnie z obiema odpowiedziami: śledzenie e-maili i ostrzeżenia.
* Oszukaj mnie dwukrotnie;już więcej mnie nie oszukasz. * - co się stanie, jeśli * odpowiesz * po raz trzeci?Po raz drugi tracisz integralność.
Na niektórych uniwersytetach kara za kopiowanie / plagiat to automatyczne zero na papierze.Na innych uniwersytetach jest to wydalenie.Powinien być zadowolony ze swojego 69.
@shoover Zgadzam się, jeśli to naprawdę plagiat (myślę, że tutaj byłoby to wykluczenie i myślę, że to sprawiedliwe), ale OP wyjaśnił w komentarzu, że to „dziwne kopiowanie” i „struktura, a nie pomysły”.Jeśli sama struktura nie jest znaczącym pomysłem, to myślę, że jest w porządku, a nawet dobrym pomysłem jest próba naśladowania struktury dobrego papieru.Nie wszystko, co jest silnie inspirowane przez coś innego, jest automatycznie plagiatem.
Jaka jest oficjalna polityka na Twojej uczelni w tego typu sytuacjach?
W mojej poprzedniej instytucji, jeśli ocena byłaby zmniejszona, kopiowanie / plagiat, normalnie zostałoby to zgłoszone do odpowiedniej rady akademickiej, a student miałby szansę się bronić
Mógłbym mu powiedzieć, że zrozumienie, dlaczego praca została oceniona, jest ważniejsze niż same oceny.
troll: usunąć 1 punkt z jego oceny za każdy otrzymany e-mail?
Ktoś musi powiedzieć temu uczniowi, aby włożył tyle samo wysiłku w naukę, ile w podważanie ocen.Wyobraź sobie korzyści, jakie student wykonał „pięć razy”, prosząc o pomoc przed egzaminem lub pracując z tobą nad koncepcjami, których nie rozumiał przez cały kurs.
To dziwne kopiowanie brzmi jak to, co ktoś by zrobił, gdyby próbował pisać w języku, którego nie znał dobrze.Sugeruje to trzy możliwości: 1) stara się pisać w stylu przekraczającym jego możliwości, 2) angielski nie jest jego językiem ojczystym lub 3) jest funkcjonalnym analfabetą.Być może skorzystałby na naprawczym programie pisania po angielsku.Niektóre uniwersytety je oferują.
@David42, to prawda.Angielski nie jest jego językiem ojczystym.
Dwanaście odpowiedzi:
Buffy
2020-01-25 00:08:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie musisz odpowiadać, ale powinieneś zachować wszystkie dowody swoich decyzji na wypadek, gdyby uczeń złożył skargę do jakiegoś wyższego organu. Zachowaj również wątek e-mail.

Powiedziałeś już, że został zamknięty. Trzymaj się tego, chyba że twoje krzesło lub inne podobne osoby zmuszą go do ponownego zbadania.

David E Speyer
2020-01-25 00:36:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie musisz odpowiadać. Możesz znaleźć imię osoby nad tobą, do której logicznie eskalowałby to i wysłałby im ostrzeżenie.

Dziękuję Ci.Jestem nowy i na pół etatu, więc nie wiem zbyt wiele i trochę się waham, czy zwracać na siebie negatywną uwagę, chociaż przyznaję, że byłoby gorzej, gdyby mój uczeń to zrobił pierwszy.Czy wystarczyłoby powiedzieć „Drogi ____, chciałem Ci uświadomić, że miałem ucznia (imieniem X), który nie jest zadowolony ze swojej oceny, po kilku próbach, które podjęłam wraz z moim asystentem, aby wyjaśnić, gdzie jego występ był słaby.poinformował go, że nie mogę mu dłużej pomóc, więc może się z tobą skontaktować lub nie. Jeśli tak, nie wahaj się ze mną skontaktować, a ja udzielę wsparcia w każdy możliwy sposób. "
To brzmi dla mnie całkowicie stosownie.
Myślę, że to świetna sugestia, aby uświadomić bezpośrednio wyższemu zdarzenie.+1
Wadą wcześniejszego informowania przewodniczącego jest to, że może to być po prostu strata czasu.Pomyśl: Gdyby każdy członek wydziału postępował zgodnie z tą praktyką, przewodniczący co tydzień dostawałby setki (?) Takich e-maili.Osobiście wolałbym to pominąć - chociaż wada jest prawdopodobnie minimalna dla nowego nauczyciela, takiego jak OP, więc jeśli to sprawia, że jest wygodny, to chyba ok.
Chociaż informowanie o kolejnym kroku drabiny o * każdym * drobnym problemie byłoby stratą czasu, myślę, że jest to dokładnie taka rzecz, o której należy ich uprzedzać.Ten uczeń najwyraźniej ma wędzidło między zębami i można przypuszczać, że mogą się nasilić.Myślę, że ta kwestia przekracza próg rozsądnej eskalacji ze strony nauczyciela.
@DanielR.Collins po przeczytaniu twojej odpowiedzi, być może uda mi się zidentyfikować tutaj złoty środek.Myślę, że masz absolutną rację, że eskalacja tego z zamiarem oddania go w ręce przełożonych byłaby bezużyteczna.Myślę, że poinformowanie ich o tym, że może wylądować na ich talerzu od ucznia, bardzo krótkie podsumowanie problemu i * wyraźna uwaga, że nie wymagasz od nich żadnych działań w tej chwili * to dobra komunikacja.
Drobne czubki: „Poinformowałem go, że już nie mogę mu pomóc”… nie.Powiedz „Tak”.„mógł” oznacza niezdolność, niekompetencję.A skoro o tym mowa, Twoim zadaniem jest pomaganie uczniom, prawda?Właściwie wystawianie niskiej oceny jest sposobem pomocy.Wolałbym: „Nie sprawdzałbym już tej samej pracy pod kątem ewentualnych dalszych korekt oceny”.
Daniel R. Collins
2020-01-25 10:04:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie musisz odpowiadać.

Nie musisz w żaden sposób potwierdzać odbioru kolejnych e-maili. W rzeczywistości pracownicy mojego działu zwykle zalecają w takich przypadkach, aby członek wydziału po prostu przestał w jakikolwiek sposób współdziałać. Całkowita cisza radiowa jest akceptowalna i zalecana.

Nie musisz także udzielać informacji ani pomocy, w jaki sposób uczeń mógłby skontaktować się z przełożonym lub zastosować procedury składania skarg.

W tej chwili nie musisz dotykać bazy swoim krzesłem ani przełożonym. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​krzesło docenia kadrę, która może sobie z tym poradzić bez eskalacji i zwiększania pracy krzesła. Jest legion uczniów, którzy chcą narzekać na oceny, a krzesło nie ma czasu na ich wszystkie.

Jak powiedzieli inni, zachowaj swoją dokumentację i bądź gotów dostarczyć ją do krzesła, jeśli uczeń go zaangażuje (ponownie bez Twojej pomocy), a następnie krzesło o to zapyta.

Będzie cisza radiowa.Dziękuję za poinformowanie mnie, że tego rodzaju reakcja ucznia na tego typu zachowanie jest uważana za właściwą.I zatrzymuję wszystko na wypadek, gdyby sprawy potoczyły się dalej, a mam nadzieję, że nie.
Dan Romik
2020-01-25 12:44:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chociaż otrzymałeś dobrą radę, jak postępować w obecnej sytuacji (odpowiedź Daniela Collinsa jest najlepsza IMO, a mówię to jako były szef działu, który rzeczywiście uznałby e-maile z ostrzeżeniami za bezcelowe i niepotrzebne ), aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, nie powtarzaj tego:

Po pięciu powtórzeniach stwierdziłem, że nie mam nic więcej do powiedzenia, więc już nie odpowiadaj

(podkreślenie dodane). Powinieneś był przerwać wymianę po jednym lub dwóch obchodach. Grade grubbers postrzegają gotowość instruktora do wzięcia udziału w długiej debacie z nimi jako oznakę słabości i to, że instruktor może ostatecznie ustąpić przed ich żądaniami, jeśli będą się kłócić wystarczająco długo. Sugeruję, aby w przyszłości nawet nie wchodzić w taką debatę - przedstaw powody decyzji o przyznaniu oceny, jeśli ktoś jest do tego wezwany, i nie daj się wciągnąć w jakąkolwiek dalszą dyskusję na ten temat.

Tak, to był błąd.Jestem nowy w tego typu wymianach ze studentami i bardzo doceniam twoją doświadczoną perspektywę.Wygląda na to, że ta studentka po prostu chce mnie wciągnąć w długą i wyczerpującą debatę.
@beto Aby dodać do tego, kiedy uczeń skarży się na ocenę, z otwartym umysłem sprawdź, czy nie popełniłeś żadnego błędu w ocenie - zdarzają się - ale jeśli nie ma, skróć dyskusję w pierwszej iteracji.
@beto Kolejną rzeczą, którą możesz zrobić, aby temu zapobiec w przyszłości, jest poinformowanie uczniów, że zawsze jesteś gotów omówić zadanie * do jego terminu. * Po upływie terminu zadania * nie będą już omawiane* (De facto z wyłączeniem dyskusji na temat ocen).**; -) **
Nicole Hamilton
2020-01-25 18:46:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie jestem pewien, dlaczego w ogóle oceniłeś pracę, jeśli znalazłeś dowody na plagiat, co, jak zakładam, miałeś na myśli przez „obszerne kopiowanie”. W większości szkół musisz zgłaszać takie rzeczy.

Osobiście odpowiadałbym uczniowi, mówiąc mu, że jego e-maile skłoniły Cię do ponownego przyjrzenia się jego pracy i niestety , podczas tego nowego egzaminu odkryłeś rozległy plagiat i zgłosiłeś go do swojej rady honorowej lub specjalisty ds. prowadzenia akademickiego, zależnie od sytuacji w Twojej szkole.

Nie podoba Ci się 69? NP. Oto zero i zgłoszenie nadużycia. Miłego dnia.

Zgadzam się z pierwszym akapitem, a drugi byłby w porządku po pierwszej lub drugiej wymianie zdań, ale zrobienie tego teraz razem z ostatnim akapitem sprawia, że wydaje się to złośliwe.
Zgłosiłbym je natychmiast.Ale nawet zrobione późno, wolę uważać je za odpowiednie i najprawdopodobniej spowodować trwałą zmianę w zachowaniu.Traktuję to jako moment nauczania, jeśli chcesz: nie plagiatuj i nie bądź palantem.
Czy to „raport zero plus niewłaściwe postępowanie” jest objęty przepisami uniwersyteckimi?Bo jeśli nie, profesor może wpaść w kłopoty prawne, jeśli student zechce wnieść sprawę do sądu.
Kiedy wpiszesz zero, zależy od polityki Twojej szkoły.Tutaj, w Michigan, gdzie uczę, studenci otrzymują niekompletny egzamin, dopóki nie zapadnie rada honorowa.Jeśli zostaniesz uznany za odpowiedzialnego, zwykle kara wynosi zero za zadanie + 1/3 litery potrącenia z oceny końcowej.
Tutaj mamy proces, w którym profesor i student mogą albo uzgodnić karę, z wynikiem przedstawionym Radzie, albo student może zażądać przesłuchania komisji i ustalenia.Każda kara ze względu na uczciwość wymaga jednak formalnego zgłoszenia.
... także wszystko, co wykracza poza pierwsze wykroczenie, nawet jeśli profesor i student negocjują karę, ostatecznie skończy się na przesłuchaniu komisji.
user118738
2020-01-25 16:00:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ponieważ w dwóch e-mailach powiedziałem mu, że sprawa została zamknięta i nie będę już odpowiadać, czy muszę odpowiadać?

Powinieneś był przestać po pierwszym czas. Dopóki nie dotrzymujesz słowa, jest sens w tym, że on cię dręczy. Zachowaj kopię całej swojej korespondencji, a jeśli w przyszłości stwierdzisz, że nie masz zamiaru odpowiadać, nie odpowiadaj więcej.

ZeroTheHero
2020-01-25 07:02:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie. Przestań angażować studenta, chyba że jest to absolutnie wymagane (przez dziekana lub katedrę) i trzymaj się z dala od kłótni. Kiedy uczeń mówi „ale myślałem…”, odpowiedź brzmi „Przepraszam, ale źle pomyślałeś”. Jeśli e-maile nie ustają, odpowiedz grzecznie, ale stanowczo, jak sugerujesz: „Proszę pana, wszystko zostało powiedziane i nie mam nic do dodania”.

Pozwól uczniowi eskalować, tj. Pozwól mu marnować czas (i ewentualnie $$) w tej sprawie: prawdopodobnie istnieje formalna procedura odwoławcza w celu sprawdzenia ocen, jeśli uczeń nie zgadza się z instruktorem i nie można dojść do porozumienia. (Tutaj zaczyna się od przewodniczącego, następnie dziekana, a następnie akademickiej komisji odwoławczej). Ponieważ chcesz, aby fakty napędzały każdy apel, zachowaj całą korespondencję i wątki e-maili i rozpocznij oś czasu przeszłych wydarzeń: nawet jeśli są one przybliżone, warto przypomnieć sobie, kiedy miało miejsce to lub inne spotkanie i kto był obecny. Poproś dowolnego asystenta, aby również prowadził korespondencję w tej sprawie, na wypadek, gdyby była taka potrzeba.

Jeśli musisz spotkać się z uczniem, napisz krótką notatkę podsumowującą dyskusję i niezwłocznie wyślij ją e-mailem do studenta, aby była aktualna dyskusja.

Niestety, niektóre uczniowie uważają, że jeśli poproszą wystarczająco wiele razy, instruktor w końcu ustąpi. Inni uważają, że przedłożona ocena jest początkiem negocjacji. Prawdą jest, że ścieżka najmniejszego oporu może wyglądać jak przyzwolenie na ucznia, ale w dłuższej perspektywie, jeśli wiadomo, że się wzdrygasz, inni spróbują szczęścia.

Uznałem, że dobrą praktyką jest prowadzenie kalendarza spotkań, w którym można zapisywać nazwiska uczniów przychodzących do mojego biura i daty ich wizyt. Nie robię tego w zwykłych godzinach urzędowania, ale jeśli student jest prawdopodobnie problematyczny, nalegam, aby umówił się na spotkanie. W ten sposób bardzo łatwo jest sprawdzić, czy wspomniany student rzeczywiście omówił ze mną sytuację w przeszłości: jest to bardzo przydatne, jeśli odwołanie rozpocznie się jakiś czas po opublikowaniu końcowych ocen.

To naprawdę solidne wskazówki, których mogę i będę używał, idąc naprzód.Dziękuję za poświęcenie czasu na udostępnienie go.
XavierStuvw
2020-01-26 15:11:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Możesz odpowiedzieć w jednej linijce, np. „Dziękuję za wiadomość. Nie mam nic do dodania do tego, o czym rozmawialiśmy wcześniej”, która będzie działać jako potwierdzenie potwierdzenia, co jest w pewnym sensie również uczciwe i może być preferowane do zwykłego milczenia.

Moim zdaniem interesujące podstawowe pytanie brzmi: czy powinieneś kontynuować czytanie i rozważanie tego, co pisze uczeń; Powiedziałbym tak, ponieważ może zdać sobie sprawę, że się myli i przeprosić lub ogłosić dalsze inicjatywy.

WGroleau
2020-01-25 22:12:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Aby dodać do innych odpowiedzi, ustawiłbym regułę w moim kliencie poczty e-mail, która wykryje wiadomość od tego ucznia. Działania byłyby

  • automatyczną odpowiedzią z krótką odpowiedzią potwierdzającą instrukcję zaprzestania nękania; i oświadczenie, że jej nie przeczytałeś.
  • Oznacz wiadomość jako przeczytaną.
  • przenieś ją do folderu razem z innymi.
Ta reguła może jednak wyłapać wiarygodne e-maile od uczniów na inne tematy.
Pomyślałem o tym.Będzie musiał po prostu iść do biura.
Elin
2020-01-25 08:42:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pdf wszystko i udostępnij swojemu krzesłu. Zapytaj swoje krzesło, co dalej. Powiedz uczniowi, że eskalujesz dyskusję na przewodniczącego i wysyłasz mu kopię korespondencji e-mail, artykuł i analizę. Ponadto, w zależności od kraju, Twoja uczelnia może mieć procedurę składania odwołań dotyczących ocen i powinieneś powiedzieć uczniowi, aby to zrobił. Ponadto w wielu przypadkach na kampusie w USA możesz skontaktować się z biurem do spraw studentów, jeśli wydaje się, że uczeń zachowuje się w sposób niekontrolowany lub napastliwy. Ci ludzie są ekspertami w rozmowie ze studentami, którzy wchodzą w niewłaściwe interakcje z wykładowcami lub innymi studentami.

Jestem pewien, że twoje krzesło wolałoby, żebyś sam sobie z tym poradził.
Ta osoba już próbowała, ale nie poradziła sobie z tym samodzielnie.Jako były przewodniczący i obecny dziekan wolałbym, żeby przyszedł do mnie od wykładowcy niż od studenta, dziekana, rektora lub rektora.Kiedy i jeśli uczeń lub ktoś inny skontaktuje się ze mną, chcę powiedzieć, że jestem tego świadomy.Poza tym zadaniem krzesła jest pomoc w trudnych sytuacjach.
Count Iblis
2020-01-27 16:08:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pomocne może być napisanie e-maila, gdybyś spojrzał na wszystko z szerszej perspektywy. Student jest zapisany na studia na uniwersytecie. Ocena pracy w celu oceny, czy student opanował temat dostatecznie dobrze, będąc niezbędną częścią systemu, nie jest tym, o co w tym wszystkim chodzi. Postawa ucznia jest samodestrukcyjna niezależnie od tego, czy uczeń jest w stanie uzyskać wyższe oceny niż powinien.

Flyto
2020-01-28 19:52:21 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Skoncentrowanie się na tym, czy się eskalować: niektórzy ludzie powiedzieli „Twój kierownik działu nie chce wiedzieć”. Inni powiedzieli: „Jako były przewodniczący wolałbym, żeby przyszedł do mnie od wykładowcy niż od studenta”.

W Wielkiej Brytanii zdecydowanie wysłałbym ostrzeżenie do mojego szefa wydziału lub podobny. Może to się różni w różnych kulturach akademickich. Generalnie radziłbym jednak, jeśli jesteś nowy i nie jesteś pewien, że warto to eskalować - zarówno po to, aby upewnić się, że ktoś starszy jest tego świadomy, jak i po to, aby uzyskać poradę, jak sobie z tym poradzić.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 4.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...